Kryteria oceniania


Ze względu na różnorodność zadań poszczególnych grup, kryteria oceniania są zróżnicowane.


Grupy I i II
Wymagania
Podstawowe
0-1 punkt
Rozszerzające
2 punkty
Dopełniające
3 punkty
Wykraczające
4 punkty
Punkty
Wartość merytoryczna
Pobieżne informacje. Brak zdjęć.
Pobieżne informacje. Pojedyncze zdjęcia obiektów.
Szczegółowe informacje. Pojedyncze zdjęcia obiektów.
Szczegółowe informacje. Różnorodne zdjęcia obiektów.
1-4
Sposób opracowania informacji
Chaotyczne opracowanie informacji. Brak logicznej spójności.
Informacje zebrane
w sposób logiczny. Opracowanie czytelne.
Informacje uporządkowane od najciekawszych do mało interesujących. Opracowanie czytelne.
Informacje uporządkowane od najciekawszych do mało interesujących. Podane argumenty za i przeciw zwiedzaniu. Opracowanie czytelne.
1-4
Gramatyka, ortografia, interpunkcja
Sporo błędów gramatycznych i interpunkcyjnych. Nieznajomość zasad poprawnego redagowania tekstu w edytorze tekstowym.
Pojedyncze błędy gramatyczne i interpunkcyjne. Podstawowa umiejętność  redagowania tekstu w edytorze tekstowym.
Brak błędów gramatycznych, ortograficznych i interpunkcyjnych. Podstawowa umiejętność redagowania tekstu w edytorze tekstowym.
Brak błędów gramatycznych, ortograficznych i interpunkcyjnych. Dobra znajomość redagowania tekstu w edytorze tekstowym.
1-4
Umiejętność współpracy
w grupie
Brak współpracy w grupie.
Praca indywidualna w przeważającej części.
Dobra współpraca w grupie.
Bardzo dobra współpraca w grupie.
1-4

Grupa III
Wymagania
Podstawowe
0-1 punkt
Rozszerzające
2 punkty
Dopełniające
3 punkty
Wykraczające
4 punkty
Punkty
Wartość merytoryczna
Informacje
o noclegu niepełne. Brak oferty cenowej.
Informacje
o noclegu niepełne. Ogólna oferta cenowa.
Informacje
o noclegu szczegółowe. Ogólna oferta cenowa.
Informacje
o noclegu szczegółowe. Oferta cenowa dla grup młodzieżowych. Różnorodny
i realistyczny plan zwiedzania.
1-4
Sposób opracowania informacji
Chaotyczny
i nierealny plan zwiedzania. Brak logicznej spójności.
Informacje zebrane
w sposób logiczny. Nieciekawy plan zwiedzania.
Opracowanie czytelne.
Realistyczny plan zwiedzania.
Opracowanie czytelne. Różnorodny
i realistyczny plan zwiedzania.
1-4
Gramatyka, ortografia, interpunkcja
Sporo błędów gramatycznych i interpunkcyjnych. Nieznajomość zasad poprawnego redagowania tekstu w edytorze tekstowym.
Pojedyncze błędy gramatyczne i interpunkcyjne. Podstawowa umiejętność  redagowania tekstu w edytorze tekstowym.
Brak błędów gramatycznych, ortograficznych i interpunkcyjnych. Podstawowa umiejętność  redagowania tekstu w edytorze tekstowym.
Brak błędów gramatycznych, ortograficznych i interpunkcyjnych. Dobra znajomość redagowania tekstu w edytorze tekstowym.
1-4
Umiejętność współpracy
w grupie
Brak współpracy w grupie.
Praca indywidualna w przeważającej części.
Dobra współpraca w grupie.
Bardzo dobra współpraca
w grupie.
1-4

 Grupa IV
Wymagania
Podstawowe
0-1 punkt
Rozszerzające
2 punkty
Dopełniające
3 punkty
Wykraczające
4 punkty
Punkty
Wykonanie strony internetowej
Brak znajomości zasad redagowania tekstu. Nieciekawa szata graficzna.
Uboga szata graficzna. Błędy w sposobie redagowania tekstu.
Atrakcyjna szata graficzna. Nieliczne błędy w redagowaniu tekstu.
Atrakcyjna szata graficzna. Strona przejrzysta, zredagowana poprawnie.
1-4
Wykonanie plakatów reklamowych i broszur
Chaotyczny
i mało atrakcyjny sposób przedstawienia informacji
w broszurze.
Plakat monotonny, nie przyciągający uwagi.
Informacje
w broszurze zebrane
w sposób logiczny, lecz mało estetyczny. Plakat przeciętny.
Broszura czytelna, estetyczna.
Plakat przyciągający uwagę.
Broszura czytelna, opatrzona zdjęciami. Plakat przyciągający uwagę.
1-4
Gramatyka, ortografia, interpunkcja
Sporo błędów gramatycznych i interpunkcyjnych. Nieznajomość zasad poprawnego redagowania tekstu w edytorze tekstowym
Pojedyncze błędy gramatyczne i interpunkcyjne. Podstawowa umiejętność redagowania tekstu w edytorze tekstowym.
Brak błędów gramatycznych, ortograficznych i interpunkcyjnych. Podstawowa umiejętność redagowania tekstu w edytorze tekstowym.
Brak błędów gramatycznych, ortograficznych i interpunkcyjnych. Dobra znajomość redagowania tekstu w edytorze tekstowym.
1-4
Umiejętność współpracy
w grupie
Brak współpracy w grupie.
Praca indywidualna
w przeważającej części.
Dobra współpraca w grupie.
Bardzo dobra współpraca
w grupie.
1-4

Skala ocen

0-4
niedostateczny
5-7
dopuszczający
8-10
dostateczny
11-13
dobry
14-15
bardzo dobry
16
celujący