Ze względu na różnorodność zadań poszczególnych grup, kryteria oceniania są zróżnicowane.
Grupy I i II
Wymagania
|
Podstawowe
0-1 punkt
|
Rozszerzające
2 punkty
|
Dopełniające
3 punkty
|
Wykraczające
4 punkty
|
Punkty
|
Wartość merytoryczna
|
Pobieżne informacje. Brak
zdjęć.
|
Pobieżne informacje. Pojedyncze
zdjęcia obiektów.
|
Szczegółowe informacje.
Pojedyncze zdjęcia obiektów.
|
Szczegółowe informacje. Różnorodne
zdjęcia obiektów.
|
1-4
|
Sposób opracowania informacji
|
Chaotyczne opracowanie
informacji. Brak logicznej spójności.
|
Informacje zebrane
w sposób logiczny. Opracowanie czytelne. |
Informacje uporządkowane od
najciekawszych do mało interesujących. Opracowanie czytelne.
|
Informacje uporządkowane od
najciekawszych do mało interesujących. Podane argumenty za i przeciw
zwiedzaniu. Opracowanie czytelne.
|
1-4
|
Gramatyka, ortografia, interpunkcja
|
Sporo błędów gramatycznych
i interpunkcyjnych. Nieznajomość zasad poprawnego redagowania
tekstu w edytorze tekstowym.
|
Pojedyncze błędy gramatyczne i interpunkcyjne. Podstawowa umiejętność redagowania tekstu w edytorze tekstowym.
|
Brak błędów gramatycznych,
ortograficznych i interpunkcyjnych. Podstawowa umiejętność redagowania tekstu w edytorze tekstowym.
|
Brak błędów gramatycznych,
ortograficznych i interpunkcyjnych. Dobra znajomość redagowania tekstu w edytorze tekstowym.
|
1-4
|
Umiejętność współpracy
w grupie |
Brak współpracy w grupie.
|
Praca indywidualna w
przeważającej części.
|
Dobra współpraca w grupie.
|
Bardzo dobra współpraca w
grupie.
|
1-4
|
Grupa III
Wymagania
|
Podstawowe
0-1 punkt
|
Rozszerzające
2 punkty
|
Dopełniające
3 punkty
|
Wykraczające
4 punkty
|
Punkty
|
Wartość merytoryczna
|
Informacje
o noclegu niepełne. Brak oferty cenowej. |
Informacje
o noclegu niepełne. Ogólna oferta cenowa. |
Informacje
o noclegu szczegółowe. Ogólna oferta cenowa. |
Informacje
o noclegu szczegółowe. Oferta cenowa dla grup młodzieżowych. Różnorodny i realistyczny plan zwiedzania. |
1-4
|
Sposób opracowania informacji
|
Chaotyczny
i nierealny plan zwiedzania. Brak logicznej spójności. |
Informacje zebrane
w sposób logiczny. Nieciekawy plan zwiedzania. |
Opracowanie czytelne.
Realistyczny plan
zwiedzania.
|
Opracowanie czytelne. Różnorodny
i realistyczny plan zwiedzania. |
1-4
|
Gramatyka, ortografia, interpunkcja
|
Sporo błędów gramatycznych i interpunkcyjnych. Nieznajomość zasad poprawnego redagowania
tekstu w edytorze tekstowym.
|
Pojedyncze błędy gramatyczne i interpunkcyjne. Podstawowa umiejętność redagowania tekstu w edytorze tekstowym.
|
Brak błędów gramatycznych,
ortograficznych i interpunkcyjnych. Podstawowa umiejętność redagowania tekstu w edytorze tekstowym.
|
Brak błędów gramatycznych,
ortograficznych i interpunkcyjnych. Dobra znajomość redagowania tekstu w edytorze tekstowym.
|
1-4
|
Umiejętność współpracy
w grupie |
Brak współpracy w grupie.
|
Praca indywidualna w
przeważającej części.
|
Dobra współpraca w grupie.
|
Bardzo dobra współpraca
w grupie. |
1-4
|
Grupa IV
Wymagania
|
Podstawowe
0-1 punkt
|
Rozszerzające
2 punkty
|
Dopełniające
3 punkty
|
Wykraczające
4 punkty
|
Punkty
|
Wykonanie strony internetowej
|
Brak znajomości zasad
redagowania tekstu. Nieciekawa szata graficzna.
|
Uboga szata graficzna. Błędy
w sposobie redagowania tekstu.
|
Atrakcyjna szata graficzna.
Nieliczne błędy w redagowaniu tekstu.
|
Atrakcyjna szata graficzna.
Strona przejrzysta, zredagowana poprawnie.
|
1-4
|
Wykonanie plakatów reklamowych i broszur
|
Chaotyczny
i mało atrakcyjny sposób przedstawienia informacji w broszurze.
Plakat monotonny, nie
przyciągający uwagi.
|
Informacje
w broszurze zebrane w sposób logiczny, lecz mało estetyczny. Plakat przeciętny. |
Broszura czytelna, estetyczna.
Plakat przyciągający uwagę.
|
Broszura czytelna,
opatrzona zdjęciami. Plakat przyciągający uwagę.
|
1-4
|
Gramatyka, ortografia, interpunkcja
|
Sporo błędów gramatycznych i interpunkcyjnych. Nieznajomość zasad poprawnego redagowania
tekstu w edytorze tekstowym
|
Pojedyncze błędy gramatyczne i interpunkcyjne. Podstawowa umiejętność redagowania tekstu w edytorze tekstowym.
|
Brak błędów gramatycznych,
ortograficznych i interpunkcyjnych. Podstawowa umiejętność redagowania tekstu w edytorze tekstowym.
|
Brak błędów gramatycznych,
ortograficznych i interpunkcyjnych. Dobra znajomość redagowania tekstu w edytorze tekstowym.
|
1-4
|
Umiejętność współpracy
w grupie |
Brak współpracy w grupie.
|
Praca indywidualna
w przeważającej części. |
Dobra współpraca w grupie.
|
Bardzo dobra współpraca
w grupie. |
1-4
|
Skala ocen
0-4
|
niedostateczny
|
5-7
|
dopuszczający
|
8-10
|
dostateczny
|
11-13
|
dobry
|
14-15
|
bardzo
dobry
|
16
|
celujący
|